25 januari 2012

Hjärta fullt av stygn!

Jag sa till alla barnen: "Mamma är här.
Hon ska hjälpa och försvara alla dagar som är," oh-oh
Men det blev varannan vecka sedan tusen dygn
Så jag, jag har hjärtat fullt av stygn

Det händer att dom ringer och vill komma hit
Jag får gömma mina känslor och resonera en bit, oh-oh
För det blev varannan vecka sedan tusen dygn
Så jag, jag har hjärtat fullt av stygn

Ja, jag har dom varannan vecka sedan tusen dygn
Så jag, jag har hjärtat fullt av stygn
Så jag, jag har hjärtat fullt av stygn

Här är vi då tillsammans: kvinna och man
Vi kan tråckla våra revor så gott som vi kan,
Så om du ville vela några enkla dygn
Med nån som har hjärtat fullt av stygn

Jag försöker vara ärlig
Om det nu går
Och jag bär dom som en krona
Varje stygn, varje sår,
Så om du ville dela några enkla dygn
Här är jag med hjärtat fyllt av stygn"