27 januari 2012

Mail!

Jag vet inte hur många gånger jag har tackat alla er för era underbara mail ni skickar och allt gulligt ni skriver på min tweeter.
Igår fick jag ett långt mail som berörde mig enormt och som fick mig väldigt generad.
Idag fick jag ett nytt, det var två mening som träffade så rätt så jag fällde en tår pga att jag blev så otroligt rörd.

"Härligt att det finns dom som utstrålar så mycket värme och kärlek som du göra...
Världen vore en mycket behagligare plats som det fanns fler av dig.:)"

Detta fick jag ifrån en ny bloggläsare, han hade precis hittat in här vilket jag är glad över.
Så mina ord till dig är, tänk om det fanns fler som dig. Som kan ge andra beröm, komplimanger och göra en hel dag för någon. Det är beundras värt om något.

Ni är underbara!
Puss och god natt!