21 januari 2011

Träna, träna och träna!

Igår var vi en sväng på gymmet igen, jag och min son!
Eller han och hans vän Liam var inne på knattepasset medans jag tränade ut på gymmet.
Leia har ännu hög feber så förmodligen kommer hon inte kunna följa med på familjejympan på söndag.
Jag är ganska säker på att hennes feber kommer från vaccinationet hon fick strax innan vi åkte. Biverkningarna skulle komma 10-12 dagar efter vilket det nu gått.
Igår när vi kom hem från Friskis låg hon redan utslagen på soffan och kl var bara 18.
Mina ben känns iaf mycket bättre idag så, efter lunch drar vi iväg på ett ben, rumpa, mage och axlar pass.
Idag har jag även lurat med min kära mamma, hon är lite rädd att hon inte kommer upp ur sängen imorgon. Det är meningen men det håller vi tyst om;)
Härligt med kvalitetstid!


Hur ser er fredag ut?