27 januari 2011

Många bitar.

Det är många bitar i ett pussel, det är många bitar som skall falla på plats för att det skall gå vägen.
Jag vet inte vart jag skall börja, hur jag skall börja.
Vad vill jag uppnå med mitt liv?
Idag gjorde jag framsteg i mitt liv, jag tog tag i vissa nödvändiga saker men imorgon väntar ännu mer.

Jag krockade även bilen idag när jag och Leo var påväg till träningen, allt gick bra men vi fick köra där ifrån med en backspegel.
När vi var påväg till bilen efter träningen sa Leo, "Mamma nu kommer väl inte han gubben och kraschar med oss igen på andra spegeln?".
Han var livrädd lillkille.
Tanken med träningen idag var att Leo skulle gå på knattejympan och jag skulle gå på pulsjympan. Men nej nej, han var jätte ledsen och villa absolut vara med mig.
Så jag tog med mig honom in där jag skulle träna och satt honom mot väggen. Då började han gråta för det. Han hade ju fått nya jympaskor för att han skulle träna och så fick han inte vara med.
Vad gör man, jo man tar honom i handen och tränar ett helt pass med en vante som flyger runt när jag ändrar riktning.
Kul hade han i alla fall och beröm fick han. Belöningen för allt kämpande blev lite glass efter maten.

Jag är dödstrött pga sömnbrist och enmiljontrehundraåttisjutusenniohundraelva tankar.


God natt!