30 januari 2011

Det svänger snabbt.

Från en dag till en annan kan vad som helst hända. Man borde lärt sig det vid de här laget men icke.

Min helg har varit lugn.
Barnen har varit vid sin Farmor och Farfar så jag har haft det ovanligt tyst runt omkring mig.
Jag har passat på att umgås med min underbara Jenny dygnet runt och tagit igen massa svunnen tid.
Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Hängt på OBS Cup som när man var små och bränt skivor.
Hon har varit otroligt saknad och det känns så jäkla skönt att det kommer bli ändring på det.
Mina timmars sömn den senaste dagarna är inget att hänga i Julgranen trots att jag skulle kunnat sova hur mycket som helst.
Det innebär att jag är dödstrött och som det ser ut nu kommer det inte bli mycket sömn i natt heller.
Jag har inte tränat under helgen heller vilket märks.



Imorgon blir det rutiner igen, kanon skönt!

Jag kommer och har alltid funnits för dig. Ibland nära och ibland långt borta, men aldrig längre än ett samtal bort.
Men äkta vänskap visar att det inte skall spela någon roll hur lång tid det tar mellan gångerna man ses. Man har sin trygghet där ändå.
Det känns skönt att jag kan vara nära dig och kramar dig nu i dina mörka stunder. Att jag kan stötta dig och lyssna på dig dag som natt, trösta dig och få dig att tänka om.

Nu har vi varann, när vi behöver varann som mest med är underbart!

ILY!