13 januari 2011

Gotland!


Nu packas det för fullt. Imorgon bär det av till öjn igen, fast den här gången är det bara jag och barnen. A har annat att stå i under en tid nu.
Det skall faktiskt bli ganska skönt att åka ner, bara ta de lugnt och mysa med alla.
När vi var nere sist hann jag inte träffa någon av mina kära vänner eller träna, jag hoppas att kunna hinna vara lite mer social den här gången och göra lite saker jag vill göra.
Förra gången hade jag barnen hela tiden för A skulle träna och hit och dit. Inte för att jag inte vill ha mina barn hela tiden, men ibland behöver även jag få andas lite.
Skall snart iväg och fixa mina naglar, igen, dom växer som ogräs. Leo vill att jag skall ha spindelnät på naglarna så jag skall se vad hon kan hitta på.
På öjn skall jag även skaffa upp mig på min nionde tatuering, den kommer bli grym och jag har velat gjort den jättelänge nu.

Nej tillbax till packning och tvättning av kläder!

Den här tjejen hoppas jag få mysa ner mig i soffan många kvällar när våra barn sover gott.
Snacka skit och se på Greys.

Deal baby?