25 januari 2011

Sömnlös.

Ikväll såg vi en film som jag velat se jättelänge men det har inte funnit någon som ville se den med mig. Men ikväll så, bröderna karlsson.
Underbart tragisk film, jag skrattade så jag grät, jag grät för jag var rörd, jag blev irriterad för att det spårade ur ibland.
Men det gjorde inget för jag fick min dagliga träning för magmusklerna.
Jag syndade även för första gången i år tror jag. Eftersom jag aldrig fick tumme ur och dra iväg till gymmet så kände jag att jag lika gärna kunde gå all in.
Nu ligger jag i sängen och mår illa.
Imorgon blir det stenhård träning och för första gången får jag sällskap av Jeppa på gymmet.
Jag är dödsjävlatrött men kan inte somna. En liten skit ligger och snurrar som om hon vore att hjul.
Nu kröp hon upp på min mage och gjorde det genast väldigt svårt att skriva mer.
Jag fick inget vettigt sagt ändå så vi avslutar här.

God natt.

Lita alltid på din magkänsla!