11 januari 2011

Dagis grejer!

Nu har jag suttit i 2 timmar och fixat med en "trygghetsbok" till Leo. Alla barn skall ha en där de kan sitta och titta på bilder som gör dem trygga.
Gjorde något liknande till Leia för någon månad sen och jag älskar det.
Jag älskar att pyssla överlag men när det är en uppgift man fått från dagis som gäller ens barn blir det extra kul.
Så dagisfröknar, mer uppgifter till föräldrar röstar jag för.

Ja jag vet att jag är hemmafru och har all tid i världen till det vilket kanske inte alla har, men jag tror ändå man tar sig tid till något sådant.
Min dag i övrigt har varit lugn, spelat spel, spelat Wii, varit på Volvo och dansat med barnen.
Mina ljumskar mår inte alls bra nu så jag tror inte jag kommer upp ur sängen imorgon, men det skulle jag tydligen få hjälp med hörde jag. En spark i sidan och man står i givakt.

Mina små pepparkakor på Julafton!