2 januari 2011

tjugihundratio!

Vi bodde i Gävle och hejade på GIF.

Min älskade bror fyllde jämt.

Leo skrev sina första autografer.

Sen var det Valborg och jag blev rödhårig.

Leia tränade på att lära sig gå.

Mina små älsklingar började leka ihop och uppskatta varandra.

Min prins fyllde 3 hela år.

Vi åkte på vår första familjesemester, Kolmården!

Leia blev ETT helt år.

Leia lärde sig gå.

Midsommar på Kneippbyn.

Sommaren var äntligen här.

Alexander skrev på för HIF.

Strömvallen byttes ut om Olympia.

Vi flyttade till Helsingborg och var på tivoli i Danmark.

Leo blev helt såld i Buzz Lightur.

Vi fiskade kräftor på Råå.

Vi bodde på hotell och i en stuga på camping i lite mer än en månad.

Vi köpte vårt första hus.

Leia fick sitt första egna rum.

Alexander blev älskad av en hel stad.
Vi fick egentid.

Leo började på fotbollsskola.
Jag var med i tidningar och på tv.

Alexander ställde upp för välgörenhet.

Vi kom tvåa i allsvenskan men vann ett cupguld!!!

Alexander fick uppmärksamhet för sitt slit.

Han blev uttagen till landslaget.

Han blev äntligen en av dem största i Sverige

Han fick två priser på fotbollsgalan.
(och stå öga mot öga med en sjukt het kvinna)

Den första snön föll.

Vi var på Ullared.
Jag blev långhårig igen.Sen blev det Julafton.

Och tomten kom på besök.

Juldagen började lugn med spårade ur.



Sen blev det nyår och ett nytt år väntar oss.
Det kommer bland annat innehålla, landslagsläger, nagelteknologutbildning och annat smått och gått!