16 november 2010

Kärlek!

"Hej My,

Jag brukar egentligen inte göra såhär, det är inte riktigt min stil. Men det kändes som att jag var tvungen att skriva till dig.
Efter fotbollsgalan igår, gick jag in på din blogg, och jag tror att jag nästan läste varje inlägg, från början till slut..
Jag kan bara enkelt säga att under de timmar som jag läste, skrattade jag, log, kände lycka till dig, kände tårar bränna, tårar rinna. Jag kände nog exakt alla känslor som man kan känna..
Vissa inlägg gjorde mig så ledsen, du verkar har varit väldigt utsatt.. Vilket gör ont i mig, (kanske låter konstigt, eftersom jag inte känner dig alls).
Men My, du ska veta att från den dagen jag först hörde talas om dig, så ansåg jag att du var fantastik.
Du är en ung mamma, vilket får mig att le bara det. Jag älskar barn och att se dig som en så bra mamma gör mig så glad.
Du kämpar varje dag, med barnen och att leva lycklig.
Jag kan säga att jag avundas dig.
Känns som att jag bara skriver massa, men det är svårt att få ner allt i text.

Jag kan tänka mig, att du har fått väldigt många kommentarer, ang din man, att Alexander skulle vara världens bästa, att du har tur som har honom, vilket du säkert har! Men jag vill att du ska veta att din man bör vara exakt lika stolt över att vara din man.
Jag har aldrig varit med om att en kvinna kämpar så mycket för sitt liv.

Jag vet att det kanske låter konstigt, det jag skrivit.
Men jag hoppas att du förstår, för jag menar varje ord, som sagt är detta inget jag brukar göra, men dina ord, ditt sätt, det rörde i mig, det rörde mitt hjärta.

Kom ihåg My, du är bra! Låt ingen trycka ner dig!

Kram

Åh, vad glad du gjorde mig genom att svara!
Hoppas inte att jag gick för privat, vill absolut inte trycka på några hårda och känsliga punkter.

Jag satt faktiskt och tänkte länge på om jag skulle ta mod och skriva till dig, men sen tog jag beslutet, JA My förtjänar att få veta att någon uppskattar hennes ord, hennes liv!
Ärligt så tycker jag att du förtjänar mer rampljus än din Man, efter vad jag läste igår, har du blivit utsatt för såå mycket smärta, tagit dig igenom det, fått ny smärta, träffat människor som viljat skada dig och Alexander. Men ändå står du och glänser, under hans träningar, hans matchen, Du får honom att glänsa My.

Hoppas verkligen att du trivs i Helsingborg, att du hittar många vänner här. Även om jag vet att det är svårt, Helsingborg kan bli väldigt yttligt, jag har bott här i hela mitt liv. Men jag hoppas verkligen att du kommer bli tagen på allvar, och att människor kommer att uppskatta dig för den fina människan du verkar vara.

My du är otroligt vacker, fantastiska drag! Dessutom är dina barn otroligt söta! Du är ung och har redan lyckats så otroligt bra i livet!

Önskar dig all lycka i världen, och ber dig att spara detta mailet, de dagarna som du känner dig misslyckad, oönskad, och allt annat som man ibland känner sig, så önskar jag att du läser detta. Och tar mina ord på allvar, och försöker tänka på dig själv, att du är perfekt och unik som du är!

Tack för att såna starka människor som du finns! "


Tack för att just NI finns där ute, ni betyder så otroligt mycket mer än ni förstår!
Massa kärlek och kramar till er i höst mörkret!

Amor Vincit Omnia// My