12 november 2010

Jakten på skor...

Jag har ännu hittat några skor att ha på mig på Måndag. Det verkar omöjligt i den här stan.
Innan måndag måste jag köpa skor, fixa naglarna, färga håret, köpa ögonskuggor och nån sjal grej. Klänningen jag skall ha är axelbands lös och man kan väl inte bara ha den. Vad tycker ni, ni måste hjälpa mig?
Frågan är bara hur jag kall hinna allt. Imorgon går tåget 07:30 från knutpunkten sen är vi inte hemma innan 01:30 ungefär. Jag kanske hinner springa en sväng på stan i STHLM.
Jag förstår inte själv vad jag gett mig in på, jag skall åka TÅG till sthlm. 5 timmar i ett tåg, jag som blir åksjuk bara jag ser en bil, båt, tåg, flyg... Herregud, jag kommer kräkas hela resan dit och hem. Men vad gör man inte?!
Imorgon är de cupfinal. Jag vet inte varför men än så länge är jag inte nervös. Kanske är för att jag inte är så pigg och glad som jag brukar. Blir kanske annorlunda imorgon.
Nej nu skall jag och sonen laga lunch. Lillan sover och pappan är och röntgar tummen.

Hoppas ni får en bra fredag.
kramar