14 november 2010

Cup GULD!

"Cupmästare, Cupmästare...
Jönsson han slog till,
Vi tog en titel till,

CUPMÄSTARE"

(Snälla bli inte allt för arg om jag sjöng fel nu)














Nu jävlar,nu fick vi jubla och skrika oss hesa. Nu fick vi gråta av glädje och skratta av lycka. Nu jävlar fick vi åka hem med en buckla!
Vi tjejer och alla supportrar fick befinna oss vid tåget 07:15, sitta 5 och en halvtimme på ett tåg till STHLM. Trycka oss fram, tjafsa med bajenfans, skrika oss blå för att höras. Men vi gjorde de,vi var där och gjorde de bra. Våra män och era grabbar gjorde de bra. Det var värt en tidig morgon, äcklig toalett, bråk och tjafs. Det var värt allt de och mycket mycket mer.

Hemresan var en riktig fest, de var stämning på hög nivå, de var kärlek.
Ni sjöng t.o.m för mig när jag gick till Kiosken för att hanla. Ni är så jäkla bra.
Vi kom in på Knutpunkten kl 01:30, vi kände hur golvet skakade och era röster ekade.
Vi sjöng tillsammans och jag grät. Av stolthet, lycka och lättnad.
Vi fick en underbar titel i år och nästa säsong väntar många till...

Vi är Helsingborg!


Kolla in känslan vi kände här!


MEN, innan jag slutar skriva måste jag bara få säga att den person som slängde sin Öl över Bajsens målvakt gjorde en förbannat onödig och dum grej. Varför? Är min fråga till dig!