5 april 2012

Sälen.


Efter 2 dagar i Sälen så har vi hunnit med en hel del.
Skidor, lift, bad, bowling och en massa mys.
Jag älskar lugnet här uppe och för att inte tala om det helt fantastiskt goda vattnet.
Leo har gjort enorma framsteg på bara 2 dagar medans jag ännu inte tagit på mig skidorna.
Här springer man sig svettig och slår sig blå för att träna prinsen. Imorgon har vi bestämt att han skall ha lärt sig bromsa, så då kan jag förhoppningsvis få åka lite.

Det är så underbart med egentid tillsammans med Leo samtidigt som jag saknar Leia så jag håller på att bli tokig. Tack Gud för Skype.
Prinsessan skall flyga till sin pappa med enbart pappans nya tjej på fredag och det känns sådär måste jag säga.
Inte nog med att hon inte kan röra armarna dom har bara träffats ytterst få gånger.
Orolig mamma bitet ihop som vanligt och säger "visst!".
Samtidigt som jag är orolig så måste faktiskt pappan ta ansvaret för att det skall gå bra.

Hela dagen har varit en skitdag trots bad i badhus och skidåkning.
Morgon började med migrän och sedan planering inför Leias resa.
Jag omringas dock av några utav världens finaste människor och fick krypa upp i den famn jag trivs bäst i ikväll när barnen somnat.
Denna dag kunde inte avslutats bättre.

Imorgon är det nya tag och ett besök av Heiniken väntar samt en svängig konsert med Mojje. Så är ni i Sälen, ta er till "skidfjällstorget"(?) kl 16 imorgon.

Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone