30 mars 2012

Afterski och brutna ben.

Om 2 dagar bär det av för en helvecka i Sälen. Eftersom jag aldrig varit där innan så är jag lite smånervös att jag skall komma hem med brutna ben och armar.
Tur att jag har med mig en egen privatlärare, som förmodligen kommer ångra att han ville ha med oss efter mina utbrott jag lär få.
Målet nästa vecka är att kunna åka snowboard, tur att jag är envis som en åsna.
Så ser ni någon i backen mitt i natten så är det bara lilla jag, förresten, ser ni någon som rullar förbi er som en stor boll är det nog också bara jag.

Jag är överlycklig att vi fick förmånen att följa med upp, det är ovärderligt.
Tack underbara fina snälla M.

DOCK förstår jag inte riktigt hur fan man kan åka TILL snö när den äntligen är borta, samt betala pengar för att bryta alla ben i kroppen.
- Du förstår inte känslan av att vara där, luften lugnet.
Nej det återstår väl att se, tror ni mitt frikort gäller på alla sjukhus i Sverige?;)

Sleeptime, imorgon skall det slipas och grundas kök för glatta livet.
Tror inte riktigt mina magmuskler är lika sugna som jag imorgon.
Workout before bedtime is the shit.

Sov lugnt landkrabbor.