21 april 2012

Choklad.

Det enda som saknades var ett filmteam, sen hade vi satt scenen i Titanic där det gamla paret lägger sig sked och håller om varandra när båten är påväg att sjunka.
Jag var lite smårädd idag faktiskt,
det blåste sjukt mycket ute på havet och min sjösjuka var inte rolig.
Vi la oss på golvet tätt omslingrade av varandra och somnade medans vi väntade på att sjunka (läs. komma fram).
Tur att han är så fantastisk så man känner sig lika trygg som man gjorde i mammas mage när man är i hans närhet.

Väl hemma hade jag ett brev som väntade på mig. Lyckan var total, en av mina underbara bloggläsare som jobbar med Marabou skickade mig lite smakprov på vad som komma skall.
Oj oj oj säger jag bara, den nya Jappen kommer vara livsfarlig för alla som har kämpat med sina kilon inför i sommar och älskar choklad.
Eftersom jag älskar lakrits så är jag såklart såld i Marabous choklad med saltlakrits, men deras nya ide med jordgubb var också super.
Veckan 19 kommer detta ut i butik, ni som väntar på något gott...




Nu kryper vi ner i sängen, sömnbrist, känslosvall och massa timmar i bil sätter sina spår.

- Posted using BlogPress from my iPhone