8 april 2012

Supersize lördag!


Dagen efter långfredagen borde utan tveka Supersizelördagen.
Herregud vad den här dagen har känts lång.
Dock har den varit underbar, började morgonen med att sola lite i lodgen innan vi åkte iväg för att kolla på Mojje, Marko och Loreen.










Fullt ös med runt 5000 i publiken. Stämningen var på topp och vi mammor tog oss ett glas vin på balkongen i solen.
Kvällen har avslutats med en sen men trevlig middag där jag tjötat med underbara Millan, vilken kvinna. "Guds" högra hand!

Nu kom vi hem och alla utom jag har däckat.
Ligger sömnlös och dricker resorb känns sådär.
Imorgon är det en lång dag med 6 timmar i bil och 4 timmar båt. Fy fan! Längtar hem men inte till det.

Den här veckan har varit jäkligt bra för mig/oss. Många bollar har sats i rullning och jag har känt att jag haft full tid för Leo.
Han har uppskattat det här enormt, lixom jag.
Men imorgon, imorgon skall jag äntligen få pussa på min älskade underbara lilla dotter.


- Posted using BlogPress from my iPhone