6 april 2012

Sälen.

Jag har haft mitt livs bästa kväll/natt.
Så mycket som jag har skrattat och känt kärlek idag minns jag inte när jag gjorde sist.
Jag lär ha träningsvärk i käken imorgon.
Vilka underbara människor det finns.
Tack Robin för allt skratt.



Emanuel ringde taxi nyss.

-taxi Sälen. Vänta.
( massa ljud som låter som världskrig)
E: Hallå?? Är set krig eller?
- nej jag lämnade bara av fyra norrmän.
E: okej, vi är i timmerbyn.
- jaha va är de me de då? Är de ni som åker med Roger?
E: haha va, nej??? Vad det är med det? Vi vill väl ha skjuts.

Vi skrattade så vi höll på att tappa andan.
Här ringer man taxi och säger vart man är och dom svarar " jaha vad är det me de?", det är ju så roligt så det går inte ens att beskriva.
Underbara norrlänningar!

- Posted using BlogPress from my iPhone