23 april 2012

Inskolning, packa, jobba!

Idag var vi första dagen på nya förskolan.
Tack och lov så trivdes dom som fisken i vattnet och båda fann direkt nya vänner.
Detta känns väldigt lovande måste jag säga och jag hoppas det håller i sig.



Igår var vi på en mys roadtrip på ön. Vi besökte loppisar, aktioner och en ny inredningsbutik som jag blev helt "såld" i.
Igår var det första riktiga sommardagen, barnen sprang i t-shirts och jag hade bara en tunn tröja.
När det är detta väder känns det helt plötsligt lite lättare att vara ifrån honom.


Just nu har jag tagit en paus i mitt packande och flyttande.
Snart bär det av till nya lägenheten och det känns för jävla bra.
Den här gången finns det inga hinder att ta sig förbi eller negativa minnen.
Matbord och soffa skall säljas och köpas nytt. Sen så. Så är någon i behov av detta så vet ni vart det finns.




- Posted using BlogPress from my iPhone