20 april 2012

Roadtrip


Har precis spenderat två dagar på fastlandet. Solna och Gävle stod på schemat denna gång.
Var uppe och hämtade lite saker som stod kvar i ett förråd i Gävle och passade på att kramas med massa underbara människor där.



"löken" skall backa ut bilen som jag lyckades parker in. Marcus får vara en levande backvarnare.



Inga blivande flyttgubbar det här inte, men söta var dom.




Tunnelbana är inte min grej men det är något man måste åka när man är i Sthlm.



Spenderade två dagar vid Lonnie i solna.
Gud vad jag saknar henne, alla vänner på fastlandet. Solna och Gävle känns hem för mig.



Igår plockade jag upp ett yrväder som jag spenderade natten med på ett hotell. Herregud vad underbart mysigt det var på alla sätt. Harmoni.

Tar med mig honom till Gotland men det är med ångest jag åker på båten nu.
Tack och lov har jag underbart sällskap på båten och skall hem till mina älskade barn.

Posted using BlogPress from my iPhone