8 april 2012

Tattoo!

Tatueringar är för mig ett sätt att visa min personlighet och lyfta de jag älskar lite extra.
Jag har just nu 12 stycken och vet att det inte slutar här.
Det är ett beroende, har man gjort en vill man bara pryda sin kropp mer.
Jag har mina gränser för vart dom får sitta, händer, hals, ansikte är Big no no.
Jag har hållit på med två cover ups ett tag nu, gamla minne som skall suddas ut helt enkelt.
En i nacken samt en i svanken resulterade till en helrygg.
Jag går in på mina 16-18 timmar nu och ännu är det mycket kvar.
Tatueringar är jag, det är en del av mig och min personlighet.
Sen vad andra tycker och tänker, "du förstör din kropp" osv.
Det är ER åsikt, jag accepterar er för att ni inte har tatueringar. Acceptera då mig för mina.
Alla mina har en historia och ett budskap.
För mig är det konst helt enkelt!



- Posted using BlogPress from my iPhone