12 april 2012

När trillar polletten ner?

Något jag absolut aldrig har eller kommer förstå är dessa vidriga människor som uppenbarligen njuter av att såra andra och göra fel.
Oavsett om det är handling eller text så är vissa saker alltid fel om man är i ett förhållande.

Hur länge vill man egentligen vara den där "billiga" bruden/snubben som langar rätt ord vid rätt tillfälle och får en liten dos bekräftelse tillbaka?
För det måste ju enbart vara det de handlar om, bekräftelsen. (Det andra går vi inte ens in på).

Känner man sig verkligen värd något när man alltid har varit den som duger när allt annat skiter sig eller när man bara är ensam?
Jag är ganska övertygad om att man värderar sig själv förbannat låg isf och låter andra faktorer spela in mer.
Manipulativa människor!

Jag är så jävla glad att det inte är jag som står där den här gången, att det inte är jag som blir lurad, utnyttjad ja kalla det vad ni vill.
Men det gör ont i mig, förbannat ont att någon annan skall behöva gå igenom samma sak utan att någon höjer rösten.
När skall NI börja inse att människor faktiskt blir sårade av ert vidriga beteende?
När skall ni börja behandla andra som ni själva vill bli behandlad.
Sök hjälp för fan eller uteslut alla andra från er relation så andra slipper ta del av det.
Nej juste mognads nivå låg väl någonstans där när man gör tvärtemot vad andra säger till en? Sisådär 2-4 år helt enkelt.

Jag tror på Karma Big time så jag säger bara, för er som beter er som någon mycket värre än idioter. Lycka till, för du är inte värd något speciellt.



- Posted using BlogPress from my iPhone