23 februari 2012

Kunglig födsel.


Japp jag gör som alla andra och vill så klart gratta vår Victoria och Daniel till sin lilla prinsessa som föddes i natt.
Först tänkte jag gnälla lite på dom att dom åkte hem så tidigt ifrån BB men sen kom jag på att jag var på BB precis lika länge med Leia så jag håller tyst.
Sen måste jag även säga att Victoria har gjort ett jäkla kap när hon gifte sig med Daniel, vilken man. Han känns enbart som en förstärkning i kungahuset måste jag säga.
Angående namnförslag som det tjatas om hit och dit så hade jag älskat om dom bröt alla "måsten" och tog ett namn som ingen tippat på.
Typ Leia, hon är också prinsessa. På film men ändå. Prinsessa som prinsessa väl?

Sen kan jag ju inte glömma att gratta alla andra som fött barn idag och som fyller år, dom kan vi ju inte glömma bort även om känslorna runt prinsessans födsel är "All over the place"!.