3 februari 2012

Frisören!

Igår var jag vid frisören för första gången sedan jag flyttade till Helsingborg. Inget jag varken har råd eller tid att unna mig. Men som tur är har jag världen bästa mamma som gav mig en liten ensamstund där jag fick rå om mig själv.

Idag var det barnens tur, dock klippte underbara Gunilla dom. Vill inte ta med min huliganunge till frisören eftersom hon omöjligt kan sitta still i mer än 2 min, om hon inte ser på film eller spelar spel.


Just nu visar termometern -16 grader och jag älskar det.
Det knastrar under skorna när man går och gnistart över allt i all snö.
Nu saknar jag bara vår öppna spis och en varm famn att krypa in i. Men jag och barnen tänder massa ljus och kryper ner under mitt stora täcke vilket är MINST lika bra.
Leo hade svårt att somna ikväll så kl 22 tog vi fram räkneboken och började räkna lite matte. Här skulle det tröttas ut minsann.


Alla tycker alltid att sina barn är dom bästa, men mina är något alldeles extra:)




- Posted using BlogPress from my iPhone