4 februari 2012

Ett nytt underbart mail.

Jag har sagt det många gånger och jag måste säga det igen.
Jag har utan tvekan världens i särklass bästa läsare. Ni ger mig så mycket styrka och energi, skratt och gråt.
Nu har jag fått ett sånt där extra speciellt mail igen.
Jag kan inte beskriva med ord min tacksamhet och samtidigt få lite skuldkänslor.
Men du har sagt åt mig bestämt att jag inte får göra det till någon stor grej så utåt skall jag låta bli. Men inom mig sprudlar jag.

"Du kommer i nästa vecka få ett paket från posten innehållande något du visat på din blog. För mig är det ett sätt att visa uppskattning för att det du skriver om i bloggen och faktiskt för härliga diskussioner om beteenden bland människor. Det är också ett sätt för mig att inte bara via ord peppa dig utan också få chansen att ge dig energi! Det du och barnen varit med om är oförlåtligt och jag kan bara konstatera att ni är värda så mycket bättre! Och tro mig, efter regn kommer solsken!

Ledtråd: strl S"



Tusen tack underbara du!