2 juli 2011

Då var magsjukan på besök igen!

Efter ett 15 timmars pass på jobbet kom man hem och dog i sängen. Blev väckt efter någon timme av en son som mådde jätteilla. Nu ligger han helt utslagen på en madrass framför tv och kollar på film.
Den här äckliga värmen förbättrar verkligen inte återhämtningen efter magsjuka. Det känns näst intill omöjligt att få i som tillräckligt med vätska eftersom hälften kommer upp och resten svettas dom ut. Tycker så otroligt synd om mina små älsklingar.

Man känner sig otillräcklig och det är svårt för dom att förstå att mamma inte kan dela på sig även om det är min största önskan ibland.

Klockan 16 kallar jobbet igen så jag hoppas för allt i världen att Leo mår bättre då.

Jag var helt övertygad om att den tryckande värmen skulle försvinna efter nattens riktiga åskväder med blixtar och dunder, men icke sa nicke och bjöd på en ännu äckligare värme. Tackar för det!

Vårt gamla hus på Violvägen hade inte skadat nu, ACn där är något jag saknar enormt just nu!


Jag hoppas ni andra mår bättre och kan njuta av sommaren på en skön strand!