14 juli 2011

Forget about the people from the past. There´s a reason why the didn´t make it to the future



Här och NU börjar ett nytt kapitel av mitt liv som äger rubriken: Lycka!Nu har allt gjorts om så jag och ni kan känna på riktigt att detta är en nystart. Av en viss anledning så ser jag för första gången på otroligt länge en ljus framtid för mig och mina underbara barn.


För första gången på många år har klumpen i magen försvunnit och jag känner mig lätt som en fågel och är beredd att testa mina vingar igen. Jag känner på mig att detta kommer bli förbannat bra, bättre än någonting annat så nu tänker jag bara njuta av varje sekund av livet och bara leva det liv jag alltid drömt om.
Jag sa något till en person ikväll som jag inte trodde jag skulle kunna säga igen, men han får mig så lugn så det finns ingen anledning att tvivla.


Nu går tåget och den här gången tänker vi inte kliva av vid nödutgången!