7 juli 2011

Sockerdricka i magen!

Jag skulle sova tidigt ikväll, men den bästa ringde strax efter 12 och vi har pratat tills nu. Vi pratar flera gånger om dagen och ändå finns det hela tiden något att säga. Orden tar aldrig slut när jag kommunicerar med dig.


Du har precis det jag önskar mig och det jag behöver. Trygghet, kärlek och ärlighet.Varje gång jag tvekar är du där och får mig på rätt tankar igen.

Du är för bra för att vara sann, det fick jag bevisat idag igen. Jag känner ett sånt inre lugn varje gång jag pratar med dig eller får ett sms ifrån dig. Du är inte som någon annan. Att jag står här idag med en underbar känsla i hela kroppen var ingenting jag trodde för ett halvår sedan. Jag vill bara ha dig här, vara nära och njuta av din närhet och trygghet. Allt går bara man vill och nu är jag säker på att jag vill.