17 juli 2011

Jag lever efter datum,

Just nu lever jag i en verklighet där jag inte har en aning om vilken dag det är utan jag kör bara på datum och veckor.
Måndag eller Söndag är ingen skillnad, (mer än att jag var på väg att skicka in en dam till Apoteket idag eftersom "det är öppet till kl 18").
Igår jobbade jag från solen gick upp till solen gick ner, slängde mig i duschen när jag kom hem och när det var dax att gå iväg till jobbet imorse igen var håret ännu blött.
Då inser man att man sover alldeles för lite, men nu är jag ledig i två dagar och då skall jag bara göra... ingenting!

Ikväll har jag, barnen och Nellie varit på Cirkus. Det är så mysigt att hinna göra saker med barnen som man annars inte gör. För Leia var det första gången och hon tyckte det var läskigt och försökte gömma sig bakom 20 av mina hårstrån. Djuren älskade dom båda två, det var de enda Leo tjatade om från det vi satt oss ner.
Nu ligger jag och Lilleman i sängen och pratar med Anton och kollar på Nicke nyfiken.
Imorgon hoppas jag på en lång sovmorgon.......