20 februari 2011

Så mycket bättre....

Herregud vad snabbt livet kan svänga.
På en dag kan man inse vad det är man har, kan få och kommer att förlora.
Jag är lyckligt lottat och mår faktiskt jävligt bra just nu.
Jag har tagit ett beslut i mitt liv, jag skall sluta bry mig och spekulera. Jag mår bara dåligast själv av det och vinner absolut ingenting på det.
Från och med här och nu, söndagen den 20 februari 2010 kl 04:18 skall jag lägga ner min energi och kärlek där jag får något tillbax.
Jag kan må överjävligt bra, vissa bitar måste falla på plats och sen är jag fit for fight igen!

Min kväll har kort och gått varit AWESOME, alla som jag vill bli omringad av var med och gamla minne kom upp på tapeten.
Sen vann jag och J stort i "med andra ord" så bättre kan det inte bli.
Nu skall jag krypa ner i en uppvärmd säng....

Jag hoppas ni haft en bra kväll, inte begått några misstag, blivit dyngraka, varit otrogna, hamnat i bråk eller blivit tagen av farbror blå.

God natt!


Ps, är ser okej av en hamburgevändare på MAX att säga " antingen håller ni käften eller så får ni ingen mat!!!"? Vi måste kolla upp det, kul måste man ju få ha. Ds