14 februari 2011

Alla hjärtansdag!


Idag är dagen som skall vara fylld med kärlek och ömhet.
Man skall få blommor, gå på bio, ut och äta osv.
Jag tycker inte att det skall krävas en viss dag på året för att det skall hända, jag tycker sådant skall ske lite då och då.
Jag har sett hur män har sprungit här utanför på sin lunch med blommor som skall ställas på bordet tills frun kommer hem.
Super romantiskt och framtvingat.

Jag var jättemycket för allahjärtans dag förut, men under det senaste åren har varken årsdagar, bröllopsdag eller dylikt varit av intresse så det har runnit av mig.
Men vem vet, det kanske kommer tillbax igen. Det hoppas jag på!

Min helg har varit en av dom bästa på länge.
Trevligt sällskap, god mat, bra filmer, sång och gitarrspel och massa kärlek.
Jag mår faktiskt bra, jag känner mig betydelsefull och värd något!
Det finns dem som uppskattar mig och är rädda om mig, dom som vill mig väl. Dem är mer värda än allt annat, dem gör mina dagar. Inte allt annat skit runtomkring.
Min kväll skall spenderas med personer som jag mig glad, dom bästa i mitt liv. Det är mer än vad man kan önska sig på en alla hjärtansdag.


Tack alla ni som skriver här och på facebook. Era ord värmer enormt och jag tar in all kärlek och styrka ni ger mig. Jag skall svara er så fort jag känner mig stark nog!
All kärlek, värme och lycka till er!