17 februari 2011

Klarhet!

Vad personer kommenterar på min blogg är inte mina ord eller åsikter. Jag vet inte vart jag skall dra gränsen för vad jag skall acceptera och inte. Alla har ju rätt att göra sin röst hörd, men att gå under namnet "Anonym" känns så där.
Jag publicerar långt ifrån alla kommentarer jag får, så för er som inte ser er kommentar publicerad kan ju tänka efter varför.
Ni måste tänka på att det inte är mina ord eller åsikt för att det ligger här, ni glömmer lätt det!
Jag har inte skrivit något om vad om hänt utan allt är spekulationer.
Och för er som tycker jag svartmålar A borde tänka efter vad ni grundar det på.

Sen vill jag inte att HIFare och MFFare skall spy galla över varandra här, det kan ni göra på fotbollsforum.
Där kan ni prata fotboll. Om ni verkligen vill och måste skriva om "oss" så gör det här, där det i alla fall startade.

Sen till dig/er som påstår och tror att detta är någon form av att få uppmärksamhet borde gå tillbacka här och se att jag alltid stått för mina tankar och åsikter, på gott och ont!
Jag skiter i om det än 2 som läser eller 6000, jag skriver för min skull och för att jag mår bra av det. Hur jag känner om 10 år kan ingen svara på, jag kanske ångrar min inlägg då men samtidigt är det som står mina tankar och känslor nu och det tänker jag inte blunda för. MEN jag förfinar det rejält, tro det eller ej! Sen tänker jag inte sticka under stolen med att det är kul att få respons för det man skriver.

Sist men inte minst.
Jag tänker inte ljuga för mina barn när dom blir stora eller skydda dom från sanningen. Dom kommer få reda på varför det blivit som det blivit för det är min skyldighet till dom.
Så om dom läser min blogg när dom blir stora, så får dom veta hur deras mamma kände då. Vilket kan vara nyttigt och jobbigt.
Jag är ju ganska övertygad om att det som skrivs här inte kommer vara det sista "skitsnack" om A. Kändiskapet har sin baksida.
Jag skadar inte dom med mina ord!

Glömde en sak: Nr 10!
Det var inget dolt budskap om att A inte förtjänade den. Jag tycker att man måste leverera mer än en säsong och varit i en klubb mer än 6 månader för att få den. Svårare än så var det inte. Men vad vet jag om fotboll, egentligen!

Ni får ursäkta stavfel och meningsuppbyggnader men jag är alldeles för trött för det här!

Tack och God natt!