24 februari 2011

Delmål!

Idag har vårt liv vänt, jag börjar se ljuset och en öppning på den onda cirkeln.
Jag har pratat med folk som enbart fått mig att må bättre och få mig att se annorlunda på saker.
Nu har jag pratat med en person som jag inte känner i 1 timme och 40 minuter, det känns som vi känt varandra hela livet och att en sten lättade från mitt hjärta.
Jag förlorar ingenting utan vinner bara på detta!
Det är därför det är viktigt att ta tag i känslor och problem med en gång, då bearbetar man det lättare än om man stänger undan känslorna. Man klarar av det ett tag genom att hålla sig sysselsatt med diverse aktiviteter, men förr eller senare kommer sanningen ifatt en.

Jag ger det till efter sommaren, sen kommer mitt och barnens liv sprudla av äkta lycka och glädje!

God natt....

Ps, imorgon händer stora grejer ;)!