14 oktober 2010

Vidrigt1

Nej jag blev inte ett dugg förvånad när de visade sig att de var den här liraren som varit i farten igen. Nu värre än någonsin. Jag har bott granne med den här liraren när Alexander spelade i AIK med honom. Jag har hört och sett och de var kvällar jag grät mig till sömn pga honom. Jag har haft mina duster med honom, jag sa ifrån och visade att han beteende mot sin familj inte var okej. Jag har aldrig och kommer aldrig ha någon form av respekt för honom, han är en nolla i mina ögon som inte borde få sätta sin fot inom allsvensk fotboll igen.
Hur många chanser skall en människa få? Hur mycket skall AIK förlora pga honom?
Jag hoppas och tror att Miller inte kommer vika sig för honom, och hans tid som fotbollspelare i Sverige är över.
Nej jag tror inte att han är oskyldig och tycker det är pinsamt att han lyckas komma undan med de andra han har gjort.
Fy fan!