21 oktober 2010

Nervös!

De är mycket nu, mycket som jag inte är van med. Eller jo de är jag men inte att de är jag som är huvudpersonen.
Imorgon kommer tv4 hit och skall göra ett reportage med mig(?), först tänkte jag tack nej men med lite övervägande här och där så beslöt jag mig för att ställa upp. Det skall handla om livet som fotbollsfru och att vara mitt i fast ändå på sidan av GULDSTRIDEN.
Nu snurrar de som en Jojo i skallen och jag är livrädd för att säga fel saker, saker som jag inte borde berätta om osv.
Eftersom jag vet hur jag funkar så kan jag ju sällan hålla käften om mina åsikter och tankar. MEN imorgon skall jag försöka tänka innan jag öppnar käften.
Alexander är nog oxå lite orolig och undrade om inte han skulle sitta med när dom är här så jag inte säger fel saker. Haha!
Det andra som kommer hända snart är att en väldigt personlig krönika snart publiceras i en tidning här i Helsingborg.
Jag vet inte vad jag gett mig in på men kommer nog ro även de här i land. Jag gör de ju av den anledningen att ni där ute skall få se livet vi lever och inte livet ni tror vi lever.
Jag hoppas iaf ni blir nöjda med mig.

Sen får jag ju inte glömma att be den där Olof Lundh om ursäkt eftersom jag i tidigare inlägg skrev Ola eller om de var Ove. De är klart jag visste att du hette Olof, eller? ;)
Får väl även passa på att be Patrick Eklund om ursäkt för att jag avslöjade att Alexander var där igår, men du Patrick, vill man att något skall vara hemligt så får man ju säga de. Man kan ju inte hitta på saker och sen tro att de står "hemlig stämplat, till söndag kl 20.00" på. Så skyll inte på mig. Måste även tacka dig för att du för andra gången länkat till min blogg vilket gjort att mina läsare ökat enormt. Så nu länkar jag till dig så kanske du också får lite bättre statistik :)