6 oktober 2010

Stort!

Idag när vi kom till Maxi och skulle handla upptäckte vi något väldigt häftigt.
Leias står lite bakom mig och säger "Titta pappa, pappa pappa!". Jag hör henne med gör ingen större notis om de efter som mamma, pappa, titta, där, här, borta kommer ur munnen hela tiden.
Men hjärtat fortsätter att tjata så jag vänder mig om och undrar vad honom menar. Då pekar hon på den här: Inte konstigt att hon tjatade:)
Jag vill få tag i den enorma bilden och sätta upp i Leos rum efter matchen.
Idag har jag träffat Alexanders agent för första gången på 4 år. Fantastisk person, känns tryggt att ha honom så nära måste jag säga.
Nu sitter jag och allesander i var sin del av soffan, med var sin dator.
Jag går och lägger mig och läser, han sitter kvar och spelar.
Så är de när man är en sliten förälder;)