16 oktober 2010

Landskrona!


Igår var barnen lediga från dagis och A från fotbollen så då passade vi på att hitta på något.
Det blev badhuset i Landskrona. Man märker att man är bra bortskämde med fjärran höjder badet i Gävle, men det var ändå mysigtatt göra något tillsammans och barnpoolen var varm för ovanlighetens skull. Det enda som var lite tråkigt var att jag var den enda mamman som var med av familjerna i laget vi åkte med, men men jag hade mysigt med mina barn i alla fall.

På kvällen satt vi och kollade på Idol och än en gång gjorde Olle de riktigt bra, lika så Jay. Jag tyckte helt klart att rätt person åkte ut.

Vi satt även och letade efter en resa i jul. Vi vill vara borta 3 veckor, vi vill till Thailand för jag har aldrig varit där och det skulle vara bra rehab för A att åka tillbax eftersom han inte varit där en Tsunamin. Vi har hittat en bra flygresa ner, så nu återstår jakten på boende. Alla tips är välkomna.

Här blir iaf ett stopp!



Nej frukosten är i magen, barnen ser på Shrek så om jag skulle svida om och sätta mig på BUSSEN med mina små för att åka in och kolla på pappas träning.

Jag kan inte hjälpa de men jag är ingen kollektivtrafik människa.