21 september 2008

Weeeeeee!






Nu har Julia anlänt till Gävle för ytterligare en vecka av plugg, hon har ringt varje dag dom senaste två veckorna vilket gjorde att jag bara ville strypa henne. Men nu när hon är här så är det bara mysigt att ha henne här!

Jag har även påbörjat och slutfört ett nytt projekt! Vi var ju herromdagen och letade nicke grejer till Leo, utan resultat. Så då bestämde jag mig för att jag skulle måla en stor tavla med nicke till min älskling, vilket jag har gjort idag. Inte helt nöjd men han ser iaf vem det är och de är huvudsaken!






Nu har jag precis slått skiten av två killar, här i boxningen i Wee, hmm hur lång tid tog de att få en KO sa ni? Max 20 sekunder va!

Nu står Alexander och Jawo här och kämpar för att bli bättre än mig, haha, ni kommer aldrig lyckas!





Hösten är här och jag såg världens finaste höst träd idag med JÄTTE stora Rönn på...

"Veni, vidi, vici"