18 september 2008

Lite små roligt!

Du kanske har rätt "Flinta", jag borde kankse dokturera i medicin!!!

Det tog mig 5 minuter att dra den slutsatsen att de förmodligen var abstinens efter metadonet, de tog läkarna 7 timmar att komma fram till dit....

Ännu en sak att lägga till min "Egolista"!



Vi är iaf otroligt lättade att det "bara" var det. Nu skall min älskling bara ta sig ur "drogträsket" som ungefär skulle ta 3-4 dagar, alltså max 2 dagar kvar. Sen skulle det vara bra, så vi får bara vänta och hoppas helt enkelt!


I "Vem kan slå Filip och Fredrik" igår, Haha sjukt kul! Fredrik skulle klättra på backar, bara det var sjukt kul, vi skrattade så vi dog. Men när dåren sen kommer ner och säger "Jag trodde jag skulle dö", Filip svarar "Aftonbladet, Expressen vart är ni?"

Fy fan va kul!!!


"Hoc tempore obsequium amicos, veritas odium parit"