24 september 2008

Sjuk!

Igår var ingen rolig dag, jag låg deckad hela dan med feber och frossa. Pillrerna jag fick gjorde visst bara att jag blev ännu smäre och ändå skall jag äta skiten i 10 dagar. Jag mår så fruktansvärt illa så jag bara vill kräkas hela tiden! Hoppas de bara är bivärkningar på pillrerna...
Som tur var var är min son en ängel som förstod att mamma inte mådde bra så medans pappa gerndt var på träning så låg vi i vår säng och såg på Nicke, super mysigt var det!
Idag känner jag mig lite bättre men mår fortfarande jätte illa, usch!
Efter vi hämtade sonen på dagis så åkte vi till Barnens hus för att få tag på något med nicke på, äntligen hittade ni något. Två tallrikar och bestik. Sen så var Stjärnstudio där och fotograferade så då passade vi på att ta nya kort på Leo och på Leo och pappa. Han tyckte att fotografen var så rolig så han fick till slut inte fram skratt utan satt bara och gapade. Hahah
Nu har vi varit en sväng på stan och letar skor till mig, men allt är så stort. Får gå en runda till innan vi skall på matchen. Ikväll är de som sagt match och Julia pulia skall passa och lägga Leo så vi får se hur de går. Nog inga problem och som tur är går de snabbt att springa hem om de skulle krisa.
Pratade precis med min underbara vän i telefon om en gammal vän som bara har stuckit, hon har barn och allt men ingen vet vart hon är. Fy fan va arg jag blir. Jag har bara lust att hitta henne trycka ner henne på jorden och få henne att inse att hon faktiskt har ett barn att ta ansvar för. Usch!
Nej nu måste jag vila innan matchen så jag orkar!
Julia, du är underbar! Tack för en skön pratstund herrom kvällen!
"What happens to you does not matter, what you become through those experiences is all that is significant. This is the true meaning of life"