22 september 2008

Flinta, Flinta, Flinta!!!


Vänta låt mig bara säga, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Hur kan du ha Flinta som nickname? Haha

Vill du verkligen bli jämförd med en dum tjock seriefigur, i klänning som lever på stenåldern, och inte lyckas med nått han tar sig för?


.......


Var vid doktorn i morse och som jag redan förutspåt så hade jag halsfluss, skall nu äta piller i 10 dagar. Hmm inte kul! Men de viktiga och huvudsakliga är att min lilla älskling inte åker på det oxå, de hade inte varit kul alls!

Idag tror jag har varit med om det bästa som hänt mig i mitt liv (förutom min underbara son), jag och min man bestämde oss för att ta ett bad innan vi skulle hämta sonen på dagis. Vi värmde upp ett skumbad, med släkt lampa och Jamse Blunt i högtalarna. Låg säkert en timme utan att prata med varandra, bara njuta av varnadras närhet. Jag fick massage och pussar i nacken. Jag grät av lycka kan jag säga, sen fick veta att min man även gjorde det. Starka känslor, underbara känslor!


När vi var på stan så gick jag in på MQ för att pröva en klänning som var underbart fin på en av mina närmaste. Men inte på mig :(, måste börja sola, NU NU NU!

I 9:an så var de telefonförsäljare från Tre som ville sälja en telefon till oss, vi gick förbi och sa nej, gick tillbax och frågade saker, sa nej och gick och vände 5 meter bort. Trots allt så fick jag en mobil av min underbara man eftersom jag inte har någon som funkar. Nu blev de en Samsung touch Wiz. Lite bättre än hans Iphone, haha!
Nu skall man bara lära sig ur en funkar, men med ett teknikfrek till man så lär de inte vara några problem!

Nu sitter vi här Jag, Julia, Alexander och Benny och diskuterar helt intressant frågor som på något sätt blir intressat! Leo springer runt och härmar Nicke och leker polis i sin poliströja.

Ikväll ville jag verkligen träna, men de fick jag inte av min man eftersom jag har halsfluss, så jag funderar på att sola istället!
Sen blir de "I ditt ansikte" och fruktsallad. Fan va kul de kommer bli!

"Liberae sunt nostrae cogitationes"