25 september 2008

Människor!

Nu orkar jag inte med att folk skall tjafs med varandra och med mig och min familj i min blogg. Hitta någon annanstans att spy galla på varandra för snart spyr jag på er!!!
Okej nej Anonym jag har ingen jävla aning om vem du är eller snarare vem du tror att du är, skicka gärna ett mail och berätta!!!


-------------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag städat, knäskrubbat golvet i köket p.g.a ren jävla ilska över en liten människa! Efter det gick jag och min man en sväng på stan, jag fick nya tärningskläder, vår son fick pyjamasar och tjocktröjor. Sen åkte han och hämta sonen på dagis och jag gick ner på en "anställnings intervju". Sen möttes vi upp igen och då gick vi och klippte vår lilla älskling, Mohikan blev de, grön och orange. Såååå söt. Men han blev sååå stor oxå. Såg ut som ett barn och inte en liten plutt längre! :(


Han var iaf jätte duktig satt bara där och tittade på Teletabbies i pappas telefon. Efter klippningen fick han en glass för att han var så duktigt.

När vi kom hem efter en hel dag på stan så såg vi oväntat nog på Nicke, jag somnade i vår "soffa", Alexander satt och kollade i biltidningar och Älsklingen på Nicke och åt banan :)

När Julia kom hem från skolan så åkte jag och mannen till Maxi och stor handlade, den här gången vann han tippningen om vad de skulle kosta, med 40 kr, jag var 70 ifårn. Suck!
Sen lagade jag och Julia Tacos, Mannen la sonen eller snarare sonen la mannen :)
Under middagen pratade vi ex, ganska kul faktiskt! Man fick sig många sköna skratt när man tänker tillbax!

Nu har vi sett på "Vem kan slå Filip och Fredrik?" och idag är vi arga, för de är fan fusk! Samma grenar, hur dålig fantasi kan man ha egentligen???
Nu skall Julia plugga och Alexander skall slå rekord i Wee så jag funderar på om jag skall gå in och lägga mig och läsa min bok eftersom jag iaf inte mår bra!

"Följ inte stigen andra trampat upp, ta ett steg åt sidan och trampa upp din egen stig"
Förstår du inte hur pinsammt de du gjort är? Hur tänker du? Som sat du förstör mer för dig själv än för någon annan?