18 september 2008

Min älskade man!

I morse fick jag köra min älskade man till akuten pga fruktansvärd huvudvärk, dom ville vara säkra på att de inte var någon blödning så han skulle röntgas. För 4 timmar sen, mmm, och vi har ännu inte fått ett svar. Varför måste de ALLTID ta sån jävla tid på sjukhus???!!!
Nu är jag och min underbara son hemma och väntar på att vi skall få åka och hämta vår stackars pappa! Under tiden har vi sett Nicke Nyfiken, spelat fotboll, lekt kurragömma och nu skall jag försöka få honom att gilla CARS istället, men de går inge vidare, han vill bara brottas i sängen istället!
Jag älskar min underbara familj så mycket, när man inte har en familj och egna barn så kommer man aldrig kunna förstå hur starka känslor man kan ha för en människa. Ens eget kött och blod, starkt, otroligt starka band! Ingen skall få förstöra de här, fast jag vet att de finns bra många som vill, ni kommer aldrig inse att ni inte ens är värda att ha en existens överhuvudtaget. Ni kämpar, hoppas och vill att de skall ta slut. Men trots allt skit som vi varit med om tack vare era idioter så blir vi bara starkare. För varje gång ni blir en del av vårt liv så kommer vi närmare varandra när ni inte ens finns som en avgasbubbla i vår värld. De är ni som är pinsamma inte jag, de är ni som är patetiska inte jag. De är ni som inte har någon självrespekt INTE JAG!!!






"Vera esse facimus nosmet ipsi"