18 september 2008

Herre gud!

Hur orkar du? Pinsamma människa!
Varför går du ens in och läser när du tar åt dig så fruktansvärt?
Du vet uppenbarligen jävligt väl vem jag är och vad som hänt i mitt liv, och du gottar dig i andras problem. Du vet vem jag är men du känner inte mig, för hade du känt mig så hade du haft en helt annan syn på allt! Du tror att du vet, du tror att du kan, men du har ingen jävla aning om vad du snackar om! Noll koll!
Och, NEJ jag kommer inte ta bort min blogg för uppenbart så tar du åt dig en hel del av vad jag skriver och tycker att de är intressant läsning, så jag skall förtsätta att göra dig den tjänsten!
Var så god!
Och du, en sak till! Är du så jävla feg så du inte ens vågar stå för vad du tycker så borde du inte yttra dig. *Punkt!
Jag läste nyss en jävligt sann sak i en annan blogg!
"Det är inte upp till någon annan att ge dig tillåtelse på hur jag skall leva mitt liv. Mina dagar, mina misstag, MITT liv. Det är viktigt att alla beslut är av mitt eget hjärta, inte av andras höjda ögonbryn"
"Legeartis"