5 maj 2010

Sånt man behöver som stärker en!


"Jag läste din blogg och fick en klump i magen. Både av oro för dig, dåligt samvete och för att jag blev så förbannad! Det finns några saker jag vill att du ska veta. En sak är att även fast vi inte är några superkompisar som träffas varje dag, även fast du kanske inte vet om du kan lita på mig för att du inte känner mig så vill jag bara tala om för dig att det kan du! För så mycket som du ställt upp för mig, så mycket ställer jag upp för dig, om det behövs och om du vill! Jag vill att du ska veta det, jag förstår hur du känner! Allt skit som sägs, lyssna inte på det för de människorna är ingenting att lyssna på, det är bara skit! Tänk på allt bra du har här i livet. Det är så många som älskar dig My Så många som tycker om dig och ser upp till dig! Jag är en av dom! Liksom, du är så vacker! Du ska bara vara glad för allt fint du har nu, du får inte ta åt dig av all skit som folk säger. Alla gör misstag, det vet vi. Ni ser ut att ha det så bra, ni är som gjorda för varandra! Ni är gifta, ni har barn, ni är kära! Han skulle aldrig göra något dumt igen, lämna alla skitmänniskor för de är inte värda att lyssna på. Fortsätt att vara den förebild du är för många. Hur du lyckats med ditt liv, du är så ung och ändå så himla bra! Nummer två, ni har ingen barnvakt, jag finns här! Jag förstår om du inte vill fråga mig, för jag känner ju inte dig och dina barn eller Alexander. Men jag vill att du ska veta, om du bara vill så kan jag vara barnvakt, jag älskar barn! Jag umgås alltid med våran lilla granne Vera och är ute med henne. Jag är barnvakt åt en kille som heter Harry, dom är från skåne och har ingen barnvakt här så jag brukar rycka in där. Det jag vill säga är bara att jag finns här som en tredje hand om ni behöver. Känner du att du vill lära känna mig först och se om du verkligen vågar låta mig vara barnvakt åt dina barn så visst, säg bara till! För jag förstår att du inte litar på mig nu, men är det något jag älskar och är mest rädd om då är det barn! Jag finns här som hjälp så att du vet! Vill du bara umgås någon dag, så säg bara till!
Jag hade ett svenska tal för klassen idag, då pratade jag om barn, och jag pratade om unga mödrar och förebilder, jag tänkte på dig, hela tiden när jag stod där framme! Jag beundrar dig verkligen My :)
Sköt om dig och hälsa barnen! "

Kollar ner på min senaste tatuering på höften och tänker; EXAKT!
Amor Vincit Omnia