14 maj 2010

Min bästa!!!


Tänk att jag skall få tillbringa flera dagar med dom här underbara människorna, Alexander tillbringar jag ju nästan varje dag med men nu är vi här. En liten perfekt trio!
Snart är hon här, sisådär 1,5 år senare. Men nu kommer hon, nu sitter hon och hennes underbara son i bilen och är lite dryg 4 mil här ifrån.
Jag skall få kvalitets tid med min bästa, vi kommer som vanligt prata om allt mellan himmel och jord. De kommer kännas som världens tyngsta sten har lättat från mitt hjärta när hon ringer och säger att hon är utan för (om hon inte kört vilse). Får då, precis när telefonen ringer vet jag att hon snart sitter här och myser med mig, vi löser våra problem och efter den här visiten kommer vi vara två mycket starkare tjejer.







Lite snabbare kan du väl köra, bara lite?