25 maj 2010

Grillfest!



I natt har jag sovit med mina två älskade barn på varsin arm, det var varmt och obekvämt men de gör inget för de är helt underbart mysigt. Känner dock att jag fått alldeles för lite sömn och mår som vanligt efter dessa nätter, ont i huvudet, illamående och snurrig.

Idag är de grillfest på prinsens dagis, skall bli jätte mysigt bara vädret håller i sig. Tyvärr kan hans pappa inte vara med och se sin son sjunga men jag kommer stå med filmkameran i högsta hugg. Det är sånna stunder så får mig att känna mig ännu mer (om de går) stolt över min son. Jag vet att jag kommer stå där och de kommer rinna tårar och mitt hjärta kommer slå snabbt. Lycka!

Min prinsessa somnade nyss så då tog jag mod till mig att för första gången duscha när ett av min barn sov. Vad skulle jag annars göra, gå och lukta svett med fettigt hår ännu en dag till? Nej tack. Men de gick hur bra som helst, jag hann till och med raka benen och smörja in mig utan att hon vaknade. Hon sover ännu så jag borde kanske passa på att göra mig i ordning för en gångs skull. Hoppas bara detta allmän tillstånd släpper, vill ju må bra. Kunna njuta av att vara med mina underbara!

Ikväll är de match och självklart sänds den inte i tv, vart kan man följa den texttv eller?

Kul, jävligt roligt!

Snart bär de av på semester och de skall bli sååå underbart!


Göra sig i ordning var de ja....