3 maj 2010

En liten hälsing till dig!

Najalla sa...

Va fan är detta?! Din Dumma Fan. Jag blir galen av att människor som du tar sig friheten att skriva sådana låga, elaka och sårande kommentarer som du gör. Vad rör det dig om My anser sig ha ett bra äktenskap? Om My inte har samma åsikter som du vad gäller otrohet så ska du komma med sådana saker och sedan vara anonym? Om du tycker att hon är pantad som lever med Alexander som då tydligen legat med andra, visa dig vara klokare än henne o antingen hålla käften eller stå upp för det du vet och skriver!

My har gjort sitt liv offentligt, vissa människor gottar sig i hennes sorg. I problemen som finns i andra människors relationer. Men hon sårar INGEN ANNAN via sin blogg, inte så som vissa läsare gör mot henne. Förtjänar hon det tycker ni/du?

Jag gillade inte My på gymnasietiden, usch! Hon va nog bland dom värsta tjejerna jag visste men fråga mig inte varför för det vet jag inte. Idag har vi gett varandra en chans och båda har vi funnit en vän som vi trivs med och känner oss trygga med. Med detta vill jag ha sagt att människor växer, man ger varandra nya chanser och man får en annan syn på livet mot vad man hade när man va yngre. Låt er inte manipuleras av djävulen och vara elaka bara för att ni kanske inte gillar My sedan innan eller för att ni är så jävla kåta på Alexander och avundsjuka på henne.

För fan, ta och väx upp!

Njuter ni av tanken av att såra henne? Tänker ni, "haha, nu jävlar ska hon få"? Eller hur fan tänker ni när ni håller på såhär? Det är ett helt absurt beteende och inte ens acceptabelt. Så nog förstår jag varför man väljer att vara anonym men fy fan vilken jävla mes du är!

För guds skull, låt dom bara va! Låt dom leva sitt liv! Om det för er är ett påhittat liv, låt dom leva det! Om det för er är ett oäkta äktenskap, låt dom leva i det! LÅT DOM LEVA SINA LIV DOM VÄLJER ATT LEVA! Sköt ert istället. Ni är bara här för att förstöra något som håller på att byggas upp på nytt, starkare än någonsin. LÅT MINA VÄNNER VARA!

Urlöjligt och Idiotiskt Beteende.

/ Najalla!

(Jag lovar att slänga in ett inlägg imorgon om min underbara sons födelsedag! Har varit fullt upp och nu orkar jag inte)

-God natt!