9 oktober 2008

Trött!

Jag säger bara tack gode jävle gud för att den här bloggen är så bra som den är, för om man råkar stänga ner sidan så sparas de iaf.

Igår var ingen bra dag, jag åt en halv korv med bröd på hela dan. Konstig om de kändes som jag skulle svimma vi 12 på natten....
Jaja, idag tog jag igen det med en bra frukost. Sen skjutsade jag Älskling och Jawo till deras match. Hoppas de kommer gå bra för honom, de är hans första match sen skadan och jag är jätte nervös.
Idag skall jag till BVC med lillkillen, har inte vart där den Mars så de skall bli kul och se hur stor han har blivit. Idag skall jag även till STHLM och träffa min underbara vän och hennes familj. Skall bli jätte mysigt, en sväng på IKEA lär vi nog hinna med :P
Prison Break har även släpts säsong 4, de har kommit ut 7 avsnitt än så länge, YES!!! Men hur kan dom visa i förhandsvisningen att Sara lever, arg blir jag!
Vi har nog världens tråkigaste väder, blåst, regn och kallt! Tiden går för fort nu, jag längtar till Jul men den här mellan tiden är ingen hit, så länge de är varmt och löven sitter kvar är de okej men sen fattar man ju varför vissa djur går i ide.
De gick jätte bra för min son på dagis igår, han hade varit pigg och glad hela dan de är skönt. Juste jag var vid läkaren igår, alla prover var bra men jag var undernärd så jag skall träffa andra med samma problem som tydligen skall hjälpa mig och vilja äta. Får se om de hjälper men jag är ytterst tveksam. Mitt BMI låg på 16 och de var tydligen inte bra. Han avråde mig till att träna för att kroppen behöver all näring den kan få och jag gör av med mer näring än vad jag får i mig under en dag.
Igår kväll såg jag på "Oskyldigt dömd" med Mikael Persbrant, lite knepig serie men eftersom gamle "Persan" har huvudrollen så kan de ju inte bli dåligt, han kommentar igår " Jag borde nog fan gå och köpa en trisslott" haha så klockren i den scenen och jag orkar inte förklara mer ser ni de så vet ni, annars skitsamma!
Nej nu skall jg packa lite och hoppa in i duschen för att sen ge mig ut på jakt efter Hanna Hedlunds nya skiva som hon skrivit utifrån hennes dagbok, hörde en låt på "gomorgon" i morse och den var jätte bra så den skiva måste inhandlas helst idag så jag kan lyssna i bilen ner. De är ju bara 30 mil fram och tillbax!





"Jag kan ju inte klandra henne för att hon är besatt av min man, haha"