16 oktober 2008

Fy fan!

Idag har jag legat inne hela dagen och mått piss, fy fan att man verkligen kan må så här dåligt och de p.g.a något gott?! Helt sjukt! Lillkillen är iaf bättre och skall på dagis imorgon så då behöver jag inte känna press på mig att vara tvungen och leka eller laga mat!

Har ni läst Aftonbladet idag?
Jag tror att de är ett skämt, får ens Aftonbladet och Expressen kalla sig för Nyhetstidningar?
De ligger i samma genre som Hänt extra och Se & hör. Jävla skvaller tidningar är vad de är, skriver inget intressant om vad som händer i världen utan frsta sidorna täcks som idag med "Göran Persson bröt ben efter blöt fest- Pär Nuder avslöjar sanningen i ny bok". Är det ett skämt? Kan man bry sig mindre? Vad som händer i Irak och med Adiskatastrofen är intressant inte Göran Persons jävla fylleslag. OCH de värsta av allt är att I tidningen så är de en hel sida om skiten och läser man sen nere i hörnet så står de "Kaffe kan öka risken för cancer", det är kankse 10 rader som handlar om en lång undersökning som gjorts som visar att kvinnor som dricker mer än 4 koppar kaffe om dagen ökar risken att få bröstcancer med 68 jävla procent. DET är intressant! Jag som trodde de var rosa bandet månaden, om jag inte har fel så handlar väl de just om bröstcanser, alltså borde de vara huvudämnet och inte en avdankad politikers (som sagt) fylleslag! Läser man vidare så är de stora ämnena, "Hur de gick för bönderna i bonde söker fru", "Vart man får pissa och inte", "Hur mycket Ritchie Guy får efter skilsmässan från Madonna", "Om Katrin Zytomierskas uttalanda i Idol", "Om att Sanna Bråding skall göra comeback i Du blir vad du äter" och sist men inte minst "Att Linda jävla Rosing skall vara med i Sanningens ögonblick". De är sjukt, helt jävla sjukt är de! inte konstigt att samhället ser ut som de gör om de är de HÄR som är de stora problemen och samtalsämnena i Sverige. Nej nu borde de fan bli ändring annars kan man ju stapla "Nyhetstidningarna" bland skvaller pressen.

Och de här med Katrin Zytomirtska, jag diggade henne förut, men alltså kan hon inte bara sluta att spela så jävla blåst. Gynning kan spela blåst och man älskar henne, men Katrin, de är ju bara pinsamt. Hur svårt kan de va att bara be om ursäkt för sina uttalanden? Vill hon framstå som blåst eller va fan är de här? Hon snackar bara skit när hon säger "jag är så här" de är endast för att synas och höras som hon beter sig så som hon gör. Hon borde skämmas!

Britney Spears är helt klar en stor idol, inte för hennes musik utan för hennes personlighet. Vilken liten kämpe, hon är nere på noll om och om igen och VARJE gång lyckas hon göra comeback med bravur. Vilken otroligt stark människa hon är som har gått igenom allt hon varit med om, som vi inte ens vet hälften av och sen komma tillbax som hon har gjort nu. You go Brittan!!! Längtar till hennes nya musikvideo, hon är naken och än en gång strålar som den riktiga stjärnan hon är!





Nu har jag äntligen skissat klart på min nya tatuering, den kommer bli sååå snygg! Måste kila till tatuerarn imorgon och beställa tid! Tror jag håller på att få halsfluss IGEN, åå orkar inte! Varför kan inte jag och min lilla skrutt bara få må bra någon gång?! Som tur var så kan inte han få de iag eftersom han äter penicellin!

Nu skall jag dricka the och äta "flatlöss" som min man kallar de :P




"Acti labores jucundi"