12 oktober 2008

Det posetiva beskedet!


Jag är helt klart världens lyckligaste, jag mår piss men är helt klart den lyckligaste i världen iaf!

I Torsdags till Fredag var jag hos min tjocka vän i Solna och mös med henne och hennes son. Vi var på IKEA och hon skulle ha en lekhylla till Noah, då tänkte jag mig en hylla som kanske gick till midjan på mig och som max var 1 meter bred, men nej nej hon skulle ha en JÄTTE hylla som var högre än mig och vägde 65 kg som jag skulle bär själv eftersom hon är på tjocken. Vi tänkte att när vi väl kom till lägenheten så kunde jag bara be någon som gick förbi att hjälpa mig, tror ni de kom någon? Jo EFTER jag fått in fanskapet. Haha. Nu i efterhand så var de ingen bra idé att bära den själv. På vägen hem så kom de en låt på radion som fick mig att gråta de var "R.E.M- Losing my religon", de är en väldigt speciell låt för mig och får mig att sakna min underbara vän något enormt, de är vår låt!

Äntligen hemma var de underbart, jag var borta ett dygn och saknade min familj något enormt. Min lilla son har blivit sjuk igen så imorgon blir de doktorn. Igår fick vi sitta med honom i bara blöja på balkongen klockan 10 på kvällen för att få ner hans feber. Vi frös men han ville inte ens ha ett täcke på sig. Lilla plutten jag undrar verkligen vad det är med honom och förhoppningsvis får vi reda på de imorgon.
Vi har börjat sett på Prison Break nu, bara i de första avsnittet så dog 2 "huvudroller" lite konstigt men nu skall vi se resten och se om de är lika bra som alltid. De gamla gänget är samlat igen, alla utom T-bag, haha , men han klarar sig på egenhand märkte vi i avsnitt 2. Den sjuka jävlen!
Jag är ledsen, min son har tappat bort part 3 på The O.C säsong 1. Inte alls kul! Idag såg jag att dom sålde alla säsonger för 299kr på Onoff, vill ha vill ha! Vill även ha säsongerna som släpts på Greys anatomy. De får bli att önska sig i julklapp.
Idag fick även min son en ny stol av sin snälla pappa, en tripp trapp stol som "han" länge velat ha, han kan komma upp och ner själv från den sååå duktig är han.

Idag läste jag ett mail som jag fått av en gammal vän som verkligen värmde mitt hjärta, tusan tack!!!

Min kärlek till er är obeskrivlig!!!











"Gotlänningar, vad är de som är så fruktansvärt intressant med mig? Ni kan väl för fan försöka glo och snacka diskret?"